WerkDirekt Uitzendbureau is een organisatie met een vestiging in Nijmegen. Ons motto is: bij ons word je niet als nummer, maar als mens behandeld. Kortom: wij combineren dienstverlening, deskundigheid en kennis met betrokkenheid en aandacht.
Dagelijks zoeken duizenden mensen hun baan en vinden bedrijven de juiste werknemer via een uitzendbureau. De keuze aan uitzendbureaus is enorm, dus waarom zou u kiezen voor WerkDirekt? Ons antwoord: wij doen er alles aan om ervoor te zorgen dat we de juiste kandidaat vinden voor een vacature met aandacht voor de wensen van de werkgever. Uitzendbureau WerkDirekt Nijmegen richt zich voornamelijk op de lokale markten van Nijmegen, maar vervullen opdrachten door geheel Nederland. Door intensieve contacten en samenwerkingsverbanden met regionale opleidingsinstituten en arbeidsvoorzieningsorganisaties zijn wij goed op de hoogte van de lokale arbeidsmarkt. Zo willen wij zowel opdrachtgevers als werknemers goed de dienst zijn.
Alle medewerkers van WerkDirekt hebben een vakopleiding uitzendbranche gevolgd en zijn allemaal jarenlang werkzaam in het uitzendwezen. Onze kennis wordt op peil gehouden door vakgerichte cursussen en workshops. Met name veiligheid, service, vakkennis en voorlichting staan hoog in het vaandel.
Wat doen wij voor onze opdrachtgevers
Onze aanpak voor u als opdrachtgever houdt onder andere in:
✔ Eén vaste contactpersoon waar u al uw vragen en wensen kenbaar kunt maken;
✔ Duidelijke afspraken over de stand van zaken van uw vacatures;
✔ Ontzorging omtrent administratie;
✔ Verstrekken inzicht in verkregen subsidies;
✔Zijn 24/7 bereikbaar!
Werkwijze WerkDirekt voor onze uitzendkrachten
Uitzendbureau WerkDirekt wil graag met je meedenken over een passende baan, maar dan is het wel van belang dat we je eerst beter leren kennen. We willen graag weten welke achtergrond je hebt, wat je persoonlijke wensen zijn en welke capaciteiten je in huis hebt.
Een eerste stap in de goede richting is een inschrijving op onze vestiging: Molenweg 143C te Nijmegen. Je kunt het zien als een kennismakingsgesprek. Je hoeft vooraf geen afspraak te maken voor een inschrijving bij ons op kantoor. Van maandag tot en met vrijdag tussen half negen ’s morgens en vijf uur ‘s middags kun je bij ons terecht, maar inschrijven doen we ’s morgens tussen negen en twaalf uur.
Voor een inschrijving neem je in ieder geval de volgende gegevens mee:
- Geldig identiteitsbewijs (paspoort, identiteitskaart of vreemdelingendocument) (geen kopieën of scans)
- BSN-nummer/Sofi-nummer
- Bankrekeningnummer (met IBAN)
- Eventuele diploma’s of/en getuigschriften (geen kopieën)
- Referenties
- CV indien je die hebt (we hebben geen USB inplugmogelijkheid)
Een beknopte inschrijving is ook mogelijk via onze website.